Mosás

 2009.09.09. 20:17

Hétvégére kifogytam a tiszta ruhákból. A szennyestartó már meg volt púpuzva. Valamit kezdeni kell vele... Még vasárnap elmentem vettem folyékony mosószert, ex is ezt használta, szerettem, nem lesz foltos, a bőrömet sem irritálja.

Megpakoltam a masát, előkerestem a használati utasítást, mert én még életemben nem nyúltam hozzá. Na jó, kikapcsolni ki tudom, kinyitni ki tudom, teregettem már régebben. de hogy a millió program közül melyiket is kéne választanom, azt nem nagyon tudtam. Valahogy kiokoskodtam a leírásból. A mosószert és az öblítőt is jó helyre tettem.

De kérdem én, miért kell ilyen bonyolultan írni egy használati utasítást? Egy dvd lejátszóé, tv-é, bármiféle technikai eszközé sokkal egyszerűbb. Na mindegy, a mosógépet nem férfiembernek találták ki.

A program lejárta után jött a szokásos teregetés. Erre nem pazarolnék túl sok karaktert, csináltam már többször is.

Ma eljött az ideje, hogy kimossam a frissen vásárolt IKEA-s ágyneműket. Merthogy a volt kedves vitte, ami az övé (ez így természetes). Persze az ágyneműk is az övéi voltak. Szóval vásároltam. Teregetésnél arra lettem figyelmes, hogy a szárító még mindig tele van pólókkal, alsónadrágokkal, zoknikkal. Nicsak, ki nem szedte össze. Jah, én voltam az a trehány.

Vasaló nincs, vasalódeszka nincs. Annyira nem is néz ki gázul a cucc, ma volt rajtam egy szárítóról leszedett póló. Nem nézett ki úgy, mintha a kutya szájából ráncigálták volna ki.

Úgyhogy most csak hajtogatás lesz. Nem fogok vasalót és deszkát venni. Ha vasalt ing kell, akkor átugrom anyámékhoz.

Na most itt szárad a nappali közepén a cucc, és most jöttem rá, hogy nincs most mit felhúzni a takaróra.

Ma nem fogok kényelmesen aludni...

A bejegyzés trackback címe:

https://afterlove.blog.hu/api/trackback/id/tr231371749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása