Valahol el kéne kezdeni

 2009.09.07. 20:18

Ill. valahogy folytatni kéne a mindennapokat. Nem egyszerű.

Gyorsan a részletek: picivel több, mint három évig voltunk együtt, két évet egy fedél felett. Egy közös társaságban akadtunk egymásra. A második év után jöttek a problémák, de valahogy mindig túltettük magunkat rajta. Én fiú, ő lány. 6 év korkülönbség.

Ez a második hét, hogy egyedül vagyok itthon. Gondoltam lassan kiírom magamból a dolgokat. Lehet könnyebb lesz utána, lehet nem, de igazából olyan szinten unom magam, hogy máshoz nem tudok fogni. Pedig szalad a konyha, tele a mosogató, egy nagy takarítás is ráférne a kéglire. Valahogy nincs hozzá lelkierőm.

Nemrég értem haza, szüleimmel voltunk a nagyszüleimnél. Naná, hogy feljött a szakítás téma én pedig marhára nem vagyok most erre kiváncsi. Addig-addig mondták, míg felkaptam magam, és indultam volna az ajtó felé. De persze, azt csak nem lehet, hogy az én kocsimmal mentünk, és ott hagyom őket a város szélén. Végül gyorsan hazadobtam őket.

Szóval most itt ülök a másfél szobás lakásban a kanapén, ölemben a laptop. A tévében mindenféle hülye műsorok, csak azért kapcsoltam be, zúgjon valami. Kong a lakás az ürességtől. Ahogy körbenézek, látom az üres falakat. Tele voltak aggatva mindenféle képpel, dekorációval, ami az ex tulajdona. Bármerre lesek, csak az emlékek törnek rám. Jó emlélek. Két napja a képek között böngésztem. Persze tele voltak közös felvételekkel. Balaton, Sopron, San Marino, Székesfehérvár... Mindenhonnan hoztunk egy kis szuvenirt. Főleg hűtőmágnest. Szinte tele volt tapétázva a fagyasztó. Apropó, fagyasztó! ki kéne pakolnom, felszámolnom a tartalmát. Egy személyre minek egy bazi nagy fagyasztószekrény. Csak az áramot zabálja. Pedig most spórolni kell, mostantól egyedül fizetem a havi törlesztést és a rezsit.

Most biztosan páran azt mondjátok, hogy puhapöcs vagyok, el kell menni a cimborákkal aljasan lerészegedni, csajozni, kurvázni és attól majd helyrejön az ember. Hát voltam a haverjaimnál. Berúgni nem sikerült. Na nem azért, mert olyan jól bírom a piát. Egyszerűen nem szeretem, a gyomrom forgolódik tőle...

No így elsőre ennyi

folyt. köv.egyedülálló

 

A bejegyzés trackback címe:

https://afterlove.blog.hu/api/trackback/id/tr671366702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása